Orkar fan inte mer..

Att vara kär,galen,konstig och mår dåligt...
Det är inte en bra kombo...
Så jag har inte orkat blogga på evigheter...
Och det kommer inte bli så många fler inlägg..
Orkar inte...
Men lite uppdatering på det senaste:
  • Jag har gått och blivit kär, i någon jag inte känner :love:
  • Jag skypear typ 24/7...
  • Har gått upp i lvl på LoL...
  • Jag mår inte så bra i själen...
  • Jag går inte på praktiken, för att jag mår så dåligt.
  • Skojternas dag var askul! Vi kom på 10 plats av... Vet inte...
  • Har börjat prata med okända männsikor på skype, men det är skitkul!
  • SNART ÄR DET MAJ!
Jag har inte så mycket att säga...
Så... Hej då!


Kommentarer
Emma

vi kom 10a av 54, så du vet.. ;) du vet, man sitter lite sådär no lifer och kollar sånt om man heter Emma ^^

2012-04-25 @ 20:30:23
Anonym

fyfan!

2012-10-31 @ 21:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0