Vem fan mår bra igentligen?

Alla går väl med någon hemlighet som tynger ned en.
Andra bär på fler.
Andr bär på mindre.
Jag är en sån person som bär på flera är många.
Men jag har humöret uppe så fort jag är med någon jag gillar.
Jag vill inte att dom ska må dåligt för att jag mår dåligt.
Jag vill ha glada stunder att minnas.
Inte bara tråkigt och gråa fulla med gråt,hat och ånger.
Jag har alltid varit den glada tjejen med humöret uppe.
Men i 5:an så hamnade jag i massa trubbel.
Mitt liv blev knas och jag hamnade fel gäng.
Hamnade i bråk, i konflikter, i brott och andra dåliga saker.
Men det värsta var att jag var kär i HEEEELT fel kille då!
Ett riktigt ass!
Aldrig har jag mött ett sånt miffo...
Kommer aldirg förlåta mig själv.
Men om man återgår till den man var så var jag själv inte heller riktig klock i huvudet.
Men jag skulle ALDRIG gå tillbaka till den person jag var då!
ALDRIG.
Och skolan blev bara svårare för varje dag...
Livet blev värre.
Neh...
Ska sluta deppa nu...

Teee

Fake smile...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0