Häj Häj!

Idag har jag spelat piano. Lärt mig spela två låtar. Tagit ut en låt... Eller det är ingen låt direkt... Mer ett komp så du ska lära dig spela lite fortare. Och jag har lärt mig lite av börjans akkord till låten som jag ska få ett A till i slutet av åttan! Fick ett B i musik i år :)) SATSARE här! :)
Jag SKA även få ett A i bild. Fick C denna termin, så jag ska bättra mig förjävla mycket! Och så fick jag C i träslöjd>! SKA FUCKING SATSA HÖGRE!
Men jag är rätt nöjd. Fick två F för att jag inte gjort om prov, så får bättre nästa termin.
Ja, annars så fick jag åtta E.
Rätt nöjd för att vara mig! Ja, jag är INTE en FUCKING jävla pluggis som  ni märker!
Här kommer mina Julklappar ↓
Mamma var bara tvungen...
En stor fet tröja i XL :))
Weee!! Love to this ♥
I really love this ♥
DEN HAR LUVA♥♥♥
En till skjorta ♥
YHÄÄÄ!
Och så fick jag 800 kronor samanlagt :))
Och en luftballongsresa med pappsen :)))
Och En blå t-tröja... Har på mig den just nu så orkade inte ta en bild...
Ett par gråa pjamas byxor :))) Åvanstående ↑
Ett par mjukisar, dom är i tvätten... Dom är typ fodrade, men jag gillar dom :)))
50 FUCKING JÄVLA TOMTEBLOSS! Ska ta med dom på hajken Mohahahah! :))
Ett par raggsocker <<<<:
En KNASEN tidning :)) (Har förlagt den just nu -.-)
Och så fick jag triss lotter... Vann 30 kr :))) LoL
Det var typ det :)) Me Like! ♥
Här får ni en bild på mig tagen typ nyss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0