Jag dör av tråkhet -.-

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: -.-
Är det nåt du absolut inte äter: Sushi!
Kläder just nu: Svarta mjukisar och scOUT-t-shirt
Musik just nu: Ingen, pratar med Alex i skype :)
Vad sa du senast: "Nej, men ha va ju inloggad nyss..."
Julplaner: Dra till Hellsinki! Och chilla med vännorna, och dra på hajk -.-
Fisk eller badkruka: Mitt i mellan
Saft eller alkohol: SAFT E GÖTT!
Vem umgicks du med senast? Min bror ♥
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: HÖST...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kompisar,vattenrenre och en gitarr
Spelar du nåt instrument: Piano och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Öhm, jag är båda ♥
Sparare eller slösare: Inget av dom
Bästa film: -
Husdjur? hund -.-
Tror på liv på andra planeter: Vadå? Finns det andra planeter
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, han var... Ingen särsklid -.-
Älskar du henne/honom fortfarande: Nja, jag saknar honom.
Har du några homosexuella vänner: Varför inte? dom får vara som dom vill
Tror du på mirakel: Har hänt mig 1000000000000 gånger, så JA
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja?
Ser du på kärleken som ett misstag: Rätt ofta, jag går och blir kär för OFTA
Hur många barn vill du ha när du blir stor: I don't know?
Bio eller promenad: Promenad :) Men med kompisar
Är du kittlig: Nej...
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten: ??
Bästa bok? BLÄÄÄ på böcker!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Göra mig osynlig :)
Vad vill du jobba som? Tekniker,byggare eller jobba på café ♥
Skriver du dagbok? Nja...
Vem var den senaste du kysste? Ojjj. Jag pussar många -.-
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) STÖKIGT
Gungar du på stolen? Ofta
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Fett kul!
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Nej?
Vad gör du om du får hicka? Hickar...
Röker du? NEJ!
Snusar du? NEJ!
Använder du knark? NEJ!

Kaffe, te eller inget? Te är gött♥
Har du en besatthet? JAAAA!

OJJJJJ, För ett år sedan. När jag skypade med Makkan :9


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0