Jag tappade intresset hos dig

Jag tappade intresset hos dig när du började röka.
När du började att slå ned mig.
När du anklagade mig för att ha gjort saker som jag inte gjort.
När du lämnade mig ensam med dina kompisar, och sa åt dom att göra vad dom ville.
När du utsatte mig för att BARA vara med dig, och lämna mina kompisar.
Men allt du gjorde sattes du dit för!
Även fast du trodde att jag ALDRIG skulle säga till någon så gjorde jag det.
En dag i skolan, då tog jag mig samman och stack till polisen.
Efter som att det var i skolan som jag slapp dig, så kunde jag det.
Utan att du märkte det.
Medans du blev svagare för varje dag, så blev jag starkare.
Och nu vet jag att du ALDRIG mera kommer i närheten av mig.
För jag hatar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0