The beging of my life was you. And you still my end ♥

Du är den ljusaste i mina ögon, men även den mörkaste när du  sviker mina drömmar
När du inte visar den kärlek jag har till dig, som du har till mig.
Aldrig kommer jag att förlåta det du gjort.
Men jag kommer aldrig glömma dig heller, för dagarna vi var lyckliga svävar fortfarande i mina tankar.
Och bara tanken på att du inte älskar mig nu är så stark att jag skulle vilja hoppa från toppen av en kulle.
Du verkar inte fatta att jag älskar dig, för mycket.
Mellan oss två var det kärlek i första ögon kastet.
Och det första var som timmar för mig, fast det bara var några minuter.
Dina ögon var blåa, ditt hår var brunt, du hade en svart tjocktröja med en stor fet döskalle på.
Du hade mörkblåa jeans, och en ljus blå t-shirt.
Men sen förstörde min bästis blicken.
Och jag kom tillbaka till väkligenheten.
Fast lika mycket väl så var det dina poalre också.
Men alltid när jag vände mig om i klassrummet för att se om du forfarande fanns kvar, så tittade du ALLTID tillbaka.
Men nu är dom ögonblicken borta.
När du bytte skola, då ville jag bara gå och gråta i ensamhet.
Dom två första veckorna utan dig, grät jag varje dag efter skolan.
Men nu gråter jag bara när jag tittar på bilder där det finns saker som påminner mig om dig.
Men du ska veta en sak till, att jag fortfarande älskar dig.
Fast det du gjorde.
För det vi hade var riktig kärlek.
Det var klockren förälskelse.
Men du såg inte vad du kunde kamma hem.
du gjorde.
För det vi hade var riktig kärlek.
Det var klockren förälskelse.
Men du såg inte vad du kunde kamma hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0