Cinema ♥

Jaha då var man här ingen då :)
Idag har jag som sagt varit och shoppat med mamma och pappa...
Vi var först inne på söder, sen så åkte vi till nacka forum, sen tillbalka till söder... Eftersom att mamma letatde efter en speciel bok, som bara fans inne på akademibokhandeln på söder.
Men i alla fall så köpte jag detta ↓
En ünderbar bok, som ALLA borde läsa ♥
Ett koligeblock :)
En fin kofta från New Yorker :)
Oj, bilden blev visst uppochned -.- Men den är också från samma butik
Yes And No t-tröja från samma butik
Är käder billigt så ja, då kan man köpa mycket...
Men i morgon så ska jag i alla fall träffa täss i Gamla stan ♥
Så nu ska jag tänka och skriva lite saker så bye bye alla hallonpajaser ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0