Jag hatar ¤ Jag Älskar ¤ Jag saknar

JAG HATAR
image description
Min mamma (ibland)
skolan
Univerum
Facebook
Dåliga datorer (min)
Dåliga dagar
Dåliga lärare
Dåliga filmer
Älkigt kaffe
Dålig bas
Dyslexi (som jag har)
Dålg grafik
Dåliga låtar.
Folk som lyssnar på musik för hög i sinna hörlurar
Idioter
Åsö grundskola
Hav
Båtar
försenade tåg/bussar/tunnelbannor/flyg
Folk som inte lyssnar på mig (rät många)
Folk som hatar mig
JAG ÄLSKAR
Hösten
Kompisar
Scouter
Scouting
Hajker
iPhone 4
Makaroner
Bra datorer
Bra Bas
Killar
Tjejer
Hallon
Eminem
Frej
JAG SAKNAR

Jojo
Bra datorer
Att hålla på med en iPad
Min kigurumi (fast jag inte fått den)
Att ha mycket pengar
Ett riktigt worddokument...


Kommentarer
Emma

Häj häj! Håller med om de mesta, förutom hav tex..

Meen, ville mest säga att designen är fiiin! Och du är fiiin! ^^

2011-11-13 @ 23:39:27
URL: http://emmakjm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0