Tyck och tro vad fan ni vill.

Men ni känner inte mig!
jag är bara mig själv.
Jag tog mig upp ensam när du försvann.
Jag svek allt för att få vara med dig!
Tiden kommer aldrig tillbaka, så lev i nuet.
Du och jag kommer bara vara en myt.
fast när man tänker, så vet ingen riktigt vad du känner för mig?
Älskar du mig, eller är jag som att andas?
Jag finns men du ser mig inte.
Jag är fortfarande kvar, på en plats där du och jag delade allt.
Vart tog du vägen?
Du bara gick dagen vi var samlade.
Vi hade byggt upp en mur.
Men den försvann när du lämnade mig ensam kvar.
Allt jag fick, var ett sista sms "Jag älskar dig,men jag kan inte vara kvar. Det kommer inte funka. Nu måste jag lämna dig kvar"
Jag försökte ringa. Men du hade bytt nummer.
Sen hoppade jag.
Och nu kommer jag aldrig tillbaka.
Inte ens saknad av mina närmaste.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0