God Morgon!

Har varit vaken ett tag.
Spelade lite spel på datorn.
Och nu ville jag skriva något.
Idag ska jag träffa Rikke!
Jag vet inte riktigt vad vi kommer göra men kul blir det alltid med Rikke!
Min data är typ HUNDRA gånger snabbare än min förra!
Jag typ älskar min nya!
Jag har levt med mina gamla i snart 4 år.
Men så frågade jag Mamma om jag kunde få byta med henne.
För att min gamla klarade inte spelen jag ville ha...
Dvs t:ex Lol,Minecraft och Skype typ lackade ur.
Så jag behövde en ny.
Och mamma hade nyligen köpt en ny.
Och hon kan ju lika gärna leva på en data som klara av internet och word dokument.
Det ända dåliga med den här är att den inte klara av mina kortkommandon på mitt trådlösa tangentbord...
Men aja...
Anars är den typ UNDERBAR som sagt!
Morgon frissan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0