I mina tankar om: Kärlek. Del 2

Det hela började på en hajk. Vi var sex personer på tre sängar, tre killar och tre tjejer. Två av killarna sa att dom ville sova brevid varandra. Så ja, då var det väl kvar för den sista killen att bara stå ut med att sova brevid en utav dom tjejerna... Ingen sa direkt "Jag kan sova brevid "stenen"", men jag tog den chansen... Jag menar det är väl inte hela värden att ligga brevid en kille? Det är ju inte så att det finns killbaciller -.-. Så dom andra tjejerna sa bara okej det blir nog bra. Ha, trodde dom ja... Men ja, på dagen så spelade vi klädpoker... Och klädbubblan i lag, och det laget som förlora sinna kläder först skulle springa runt i snön med endast underkläder. Och ja, det var ganska kul, för det fölorade ju ett par ganska snabbt, och så fick dom springa, rätt kul att se, med det var nog kalt... Sen så skulle dom tillbaka in(trodde dom ja) MEN så hade vi låst dörren. Hahah! Men en stund senare så släppte vi in dom små stackars killarna. Och ja, sen var det inte så att vi orkarde laga mat, så vi typ åt INGENTING på den hajken förutom HAVREKAKOR, och START... Sen började vi spela mobil spel, och det var roligt. Vi snackade om allt. Sen så var klockan typ 23.00, så då kröp vi ned i våra sovsäckar och vi började prata om "Twilight" filmerna, och bökerna... Och jag kan väl erkänna att jag inte är ett stort fän av det, så jag bara låg där och tänkte på allt möjligt. Sen började vi prata om "relationer", och då blev det genast mycket roligare. Sen så snackade vi om personer som var kära i personer och jag utbrast "JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR *************" Och alla utbrast i skratt! Det var kul, sen så sa vi att vi var ganska trötta, och jag hade snott "stenens" kudde. Efter som att han pratade och låg på mage. Och jag låg på rygg och blundade... Men så tog han tillbaka sin kudde för att sova. Men efter det jag hade tänkt på så ville jag hålla om någon, och han låg ju faktiskt brevid mig. Så vi började kramas lite. Och han höll om mig, och jag höll om honom! (Cute) Men sen så sökte han upp min mun, vi började hångla och så utbrister min kompis "Emma! Dom hånglar" pekandes mot oss. Emma en sekund senare "VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?" Och alla som var vakna utbrast i skrat. Ja, och där låg vi i säckert typ en timme... Kanske mer. Vem vet. Men sen så började min kompis äta havrekakor, och imitera oss... Hon typ tittade på oss som om vi var en film... Ibland sa hon saker, så att vi var tvungna att peka lite finger åt henne då och då. Men sen så slutade vi efter ett tag... För vi båda var trötta. Och vi låg en bra stund till och bara kramaades. Myyysigt ♥ Nästa morgon så var det lite awkword sillece här... Men som tyr var så skulle vi ändå åka hem. Detta var den 12 maj? Sen så typ den 23-24 så messade jag honom och sa att jag gilladee honom. Han svarade vädigt segt, men det gjorde inget... Och han sa att han gillade mig också. Så då blev vi ihop. Sen typ den 13 september tror jag? Så gjorde jag slut p.g.a av smskonverationer... Vi träffades samanlagt typ 3 gånger.
Ja... det vart den historien... Nästa kanske ni får i morgon, vem vet?
Fin LITEN scout...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten ♥

Le Derp ♥

RSS 2.0